Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 17 Št. 2 (2024): Revija za elementarno izobraževanje

Objavljeno: 2024-06-27

Znanstveni članki

  • Branje večkodnega besedila v srednješolskih učbenikih obče geografije
    Marianna Gergely
    123-139
    • PDF (Angleščina)
  • Razvoj in sodobno razumevanje praktičnega učenja skozi delo
    Morana Koludrović, Višnja Rajić
    141-154
    • PDF (Angleščina)
  • Priporočilni sistemi, starši in predšolski otroci: zgodba, ki se skriva v zakulisju digitalne tehnologije
    Lorena Mihelač
    155-170
    • PDF (Angleščina)
  • Pogledi učiteljev razrednega pouka in učiteljev slovenščine na interpretativno branje
    Tomaž Petek
    171-187
    • PDF
  • Izboljšanje tehnološke kompetence osnovnošolcev s poukom STEAM z uporabo procesa oblikovalskega razmišljanja
    Hoai-Nam Nguyen, Hong-Duong, Thanh-Trung Ta
    189-207
    • PDF (Angleščina)
  • Motorična učinkovitost v povezavi s statusom telesne teže in spolom predšolskih otrok
    Miran Muhič
    209-221
    • PDF (Angleščina)
  • Metakognitivne spretnosti učencev v primarnem matematičnem izobraževanje
    Eva Nováková
    223-239
    • PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba