Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 7 Št. 1 (2014)

Objavljeno: 2014-04-01

Znanstveni članki

  • Učiteljeva literarnodidaktična kompetenca in notranja učna diferenciacija pri pouku književnosti
    Milena Kerndl
    7-18
    • PDF
  • Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti
    Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar
    19-32
    • PDF
  • Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja
    Matjaž Duh, Jerneja Herzog, Melita Lazar
    33-46
    • PDF
  • Doprinos aktivne poti v šolo k celostni gibalni/športni aktivnosti otrok in mladostnikov
    Tanja Jerina, Rado Pišot
    47-64
    • PDF
  • Samoodločanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v izobraževanju
    Marta Licardo, Majda Schmidt
    65-82
    • PDF
  • Država, učitelj in delo z nadarjenimi učenci: med poslanstvom in odgovornostjo
    Mojca Kukanja Gabrijelčič
    83-98
    • PDF
  • Gibalna dejavnost otrok z vidika socialnoekonomskih razsežnosti
    Klavdija Strniša, Jurij Planinšec
    99-108
    • PDF
  • Analiza razumevanja pojma plovnost v kontekstu njegovega prenosa od vzgojitelja na otroke
    Petra Furlan, Samo Fošnarič
    109-122
    • PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba