Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 17 Št. 1 (2024): Revija za elementarno izobraževanje

Objavljeno: 2024-03-28

Znanstveni članki

  • Razumevanje izzivov, povezanih s sodelovalnim učenjem: empirična študija z osnovnošolskimi učitelji
    Katja Adl-Amini, Franziska, Anna Theresia , Johanna, Nora, Mareike
    1-18
    • PDF (Angleščina)
  • Uporaba GRM in PECS za izboljšanje bralnih sposobnosti pri učencih z motnjo avtističnega spektra
    Cristian Edgardo Navarro Arana, Daniela Ivon Calderón Joya, Yarly Paola García López
    19-36
    • PDF (Angleščina)
  • Zadovoljstvo z delom in poklicno izgorevanje vzgojiteljev
    Anita Mandarić Vukušić, Valentina
    37-51
    • PDF (Angleščina)
  • Ocenjevanje digitalnih veščin in samoocenjevanje digitalnih kompetenc med študenti Univerze v Splitu
    Suzana, Marijana, Katija
    53-68
    • PDF (Angleščina)
  • The Ključni trendi sprememb v osnovnošolskem izobraževanju na Češkem po "žametni revoluciji" leta 1989
    Vladimíra Spilková
    69-84
    • PDF (Angleščina)
  • Participacija v strokovnih centrih z vidika otrokove/mladostnikove osebne in šolske/poklicne biografije
    Mateja Marovič Marovič, Ana Bogdan zupančič Bogdan Zupančič
    85-103
    • PDF
  • Ovire pri prepoznavanju geometrijskih likov pri predšolskih otrocih
    Marija Vorkapić, Jasmina, Mila Milošević Milošević
    85-122
    • PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba