Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 9 Št. 3 (2016)

Objavljeno: 2016-06-01

Znanstveni članki

  • Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učitelji in učenci osnovne šole
    Katja Posnic, Katja Košir
    5-22
    • PDF
  • Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti naravoslovja
    Simona Hribar, Samo Fošnarič
    23-34
    • PDF
  • Structural Differences in the Self-determination of Upper Secondary Students with and without Disabilities in Vocational Education
    Marta Licardo, Majda Schmidt Krajnc
    35-52
    • PDF (Angleščina)
  • Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi
    Karmen Drljić, Vanja Kiswarday
    53-74
    • PDF
  • Kako učitelji kemije udejanjajo svoje potrebe profesionalnega razvoja v sistemu nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja
    Darinka Sikošek, Branka Čagran
    75-88
    • PDF
  • Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli
    Franc Gosak, Milena Ivanuš Grmek, Branka Čagran
    89-102
    • PDF
  • ICT-supported Language Learning Tools for Chinese as a Foreign Language a content review
    Tina Čok
    103-120
    • PDF (Angleščina)
  • Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti
    Marija Pevec
    121-140
    • PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba