Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 16 Št. 4 (2023): Revija za elementarno izobraževanje

Objavljeno: 2023-12-14

Znanstveni članki

  • Socialni, kognitivni in sociodemografski profil potencialno nadarjenih otrok
    Mira Klarin, Slavica Šimić Šašić, Ana Proroković
    357-374
    • PDF (Angleščina)
  • Raziskovanje izvora študentove samoučinkovitosti in njenega odnosa do afektivnih dejavnikov pri učenju matematike
    Sulthon Amien, Ratno Abidin, achmad hidayatullah, Ridlwan Muhammad
    375-391
    • PDF (Angleščina)
  • Razlike v telesnem samozaznavanju učencev pri pouku športne vzgoje glede na spol in prehranski status
    Donata Vidaković Samaržija, Lara Pavlić, Jelena Alić
    393-407
    • PDF (Angleščina)
  • Poklicne izkušnje grških osnovnošolskih učiteljev kot digitalnih akterjev
    Panagiotis Giavrimis
    409-423
    • PDF (Angleščina)
  • Digitalne naprave in medosebna komunikacija skozi čas
    Tomaž Bratina
    425-439
    • PDF (Angleščina)
  • Video v kombiniranem izobraževanju učiteljev: orodje za praktično analizo poučevanja
    Jana Stara, Tereza Krčmářová, Jana Krátká
    441-455
    • PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba