Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 16 Št. 1 (2023): Revija za elementarno izobraževanje

Objavljeno: 2023-03-23

Znanstveni članki

  • Povezave med vodenjem šol in pričakovanimi rezultati izobraževalnega procesa v okviru šolske kulture
    Ludvík Eger, Dana Egerová
    1-19
    • PDF (Angleščina)
  • Starševski sestanek kot retorični izziv v vzgojni praksi
    Jelena Vignjević, Marina Pavlović Pintarić
    21-37
    • PDF (Angleščina)
  • Nekatera stališča strokovnih delavcev do agilnosti njihovega vzgojno-izobraževalnega zavoda
    Majda Cencič
    39-57
    • PDF
  • Environmental Literacy of ISCED 2 Pupils in Poland
    Silvie Svobodová
    60-77
    • PDF (Angleščina)
  • Vpliv študijskega programa izobraževanja učiteljev na razvoj TPACK
    Karolina Dobi Barišić, Maja Brust Nemet
    80-92
    • PDF (Angleščina)
  • Perspektive učiteljev o recepcijski zmožnosti mlajših učencev po poučevanju na daljavo v izrednih razmerah pandemije COVID-19
    Maja Kerneža
    94-106
    • PDF (Angleščina)
  • Implementation of active learning strategies: The case of secondary schools Learning strategies
    Asrat Dagnew
    108-125
    • PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba