Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 15 Št. 4 (2022)

Objavljeno: 2022-12-05

Znanstveni članki

  • Pomen gibalnih/športnih aktivnosti pri obvladovanju vedenjskih težav učenk in učencev v osnovni šoli
    Joca Zurc, Giuliana Jelovčan, Vesna Štemberger
    409-425
    • PDF
  • Pouk športa na daljavo za mlajše učence in učenke med epidemijo covid-19 v Sloveniji
    Stojan Puhalj, Boštjan Šimunič, Saša Pišot, Jurij Planinšec
    427-445
    • PDF
  • Podiplomski certifikat iz izobraževanja (PGCE) – izkušnja študentov z mentorstvom
    Andre du Plessis, Bedroen Ismail
    447-473
    • PDF (Angleščina)
  • Uporaba podporno avtonomnega ali kontrolirajočega motivacijskega stila poučevanja pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih
    Tanja Černe
    475-492
    • PDF
  • Kanonično-korelacijska analiza: učne preference in senzorično specifični dražljaji učne snovi angleščine
    Yi-shan Shi, Chih-yung Tsai
    493-510
    • PDF (Angleščina)
  • Uporaba sodobnih učnih pristopov pri učenju osnov didaktike matematiku v spletnem učnem okolju Mahara
    Adrijana Mastnak
    511-531
    • PDF
  • Značilnosti izjemnega glasbenega talenta – študija primera
    Tjaša Drovenik Adamec, Bojan Kovačič
    533-553
    • PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba