Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 15 Št. 3 (2022)

Objavljeno: 2022-09-23

Znanstveni članki

  • Vključevanje dvostranskega usklajevanja pri otrocih Proces motoričnega učenja
    Sanja Ljubičić, Ljubomir Antekolović, Vilko Petrić
    285-299
    • PDF (Angleščina)
  • Vloga pesmaric pri ohranjanju otroških ljudskih pesmi v vrtcih
    Lorena Mihelač
    301-315
    • PDF (Angleščina)
  • Pomen stališč učencev do angleščine za pouk v heterogenih razredih
    Nina Klemen Blatnik, Silva Bratož
    317-337
    • PDF
  • Improvizacija kot izvor doživljanja zanosa v glasbenem izobraževanju Povezava s stališči, spolom in z glasbenim žanrom
    Kaja Korošec, Blaženka Bačlija Susić, Katarina Habe
    339-356
    • PDF (Angleščina)
  • Korelacije in regresija začetnega in končnega glasu na branje besed v slovenskem jeziku
    Marija Ropič Kop
    357-375
    • PDF (Angleščina)
  • Pojmovanje pomena izobraževanja za študente ob začetku študija
    Radmila Burkovičová
    377-392
    • PDF (Angleščina)
  • Raba orodja Kahoot za uspešno razvijanje tujejezikovnega besedišča
    Caroline V. Katemba, Joshua H. L. Tobing, Talitha A. Putri
    393-408
    • PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba