Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 15 Št. 1 (2022)

Objavljeno: 2022-03-29

Znanstveni članki

  • Uskladiti se z Drugim: potovalni predmeti in sodelovalno učenje
    Moe Iezaki, Magdalena Novotná
    1-16
    • PDF (Angleščina)
  • Izkušenjsko izobraževanje – oblika kompenzacijskega izobraževanja
    Herbert Zoglowek, Hermann Kuhl
    17-30
    • PDF (Angleščina)
  • Kaj je najtežje pri učiteljevem delu z vidika učiteljev, učencev in staršev?
    Marlena Plavšić, Marina Diković
    31-50
    • PDF (Angleščina)
  • Vpliv učiteljeve podpore in zavzetosti na učenčev občutek tesnobe oz. samozavesti pri učenju matematike
    Tomislava Vidić, Irena Klasnić, Marina Đuranović
    51-69
    • PDF (Angleščina)
  • Inkluzivnost dodatne podpore in pomoči za učence
    Katja Jeznik
    71-90
    • PDF
  • Metodološke značilnosti raziskovanja sodobnega otroštva na Hrvaškem s pedagoško psihološke perspektive
    Snježana Dubovicki, Tena Velki
    91-104
    • PDF (Angleščina)
  • Mnenja in stališča slovenskih in hrvaških vzgojiteljev o usposobljenosti za odkrivanje potencialno nadarjenih predšolskih otrok
    Ljiljana Gomerčić
    105-125
    • PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba