Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 14 Št. 2 (2021)

Objavljeno: 2021-07-06

Znanstveni članki

  • Otroci z zmanjšano kognitivno učinkovitostjo in seštevanje naravnih števil do 20: študija primera
    Irena Budínová, Tomáš Janík
    125-148
    • PDF (Angleščina)
  • Analogno sklepanje v geometrijskih dokazih
    Anass Bayaga, Michael J. Bosse, John Sevier
    149-170
    • PDF (Angleščina)
  • Profesionalna in izobraževalna pričakovanja podeželske mladine na Hrvaškem
    Ivanka Buzov, Ivana Batarelo Kokić, Terri L. Kurz
    171-190
    • PDF (Angleščina)
  • Ocenjevanje temperamenta v zgodnjem mladostništvu: psihometrične značilnosti vprašalnika EATQ-R-SF
    Eva Kranjec, Maja Zupančič, Gregor Sočan
    193-216
    • PDF
  • »Jaz sem 16 % madžar in 50 % slovenec in 80 % anglež.« Jezikovni portreti petošolcev na narodnostno mešanih območjih
    Katarina Tibaut, Alja Lipavic Oštir
    217-238
    • PDF
  • Katastrofa na vidiku: predvideno je veliko pomanjkanje učiteljev naravoslovnih in tehničnih predmetov v slovenskih osnovnih šolah
    Kosta Dolenc, Andrej Šorgo, Mateja Ploj Virtič
    239-256
    • PDF (Angleščina)
  • Pregled vrednotenj naravoslovnega znanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
    Vasja Kožuh, Janja Plazar
    257-280
    • PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba