Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 14 Št. 1 (2021)

Objavljeno: 2021-03-24

Znanstveni članki

  • Pozabljeno naravoslovje? Izkušnje in znanje iz naravoslovja pri šolarjih – Pilotna študija v osrednji Švici
    Jürgen Kühnis, Désirée Fahrni
    1-10
    • PDF (Angleščina)
  • Podjetništvo in izobraževanje bodočih učiteljev
    Jelena Stamatović, Lidija Zlatić
    13-30
    • PDF (Angleščina)
  • Zakaj postati učitelj športa? - Motivacija, samopodoba in posledice za izobraževanje učiteljev
    Herbert Zoglowek
    31-46
    • PDF (Angleščina)
  • Prehod iz vrtca v šolo na primeru izvedbe vzgojno-izobraževalnih dejavnosti zunaj prostora ustanove
    Majda Cencič, Barbara Horvat
    47-72
    • PDF
  • Učiteljeva presoja naravoslovnih in tehničnih kompetenc ter lastnega profesionalnega razvoja
    Danijela Blanuša Trošelj, Petra Peić Papak, Darjo Zuljan
    73-92
    • PDF (Angleščina)
  • Znanje učiteljev o zdravju otrok v osnovni šoli
    Naila Sadaf, Afshan Huma
    93-110
    • PDF (Angleščina)
  • Pogledi učiteljev na manjšo učno uspešnost dečkov v provinci Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan
    Raza Ullah, Hazir Ullah
    113-123
    • PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba