Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 13 Št. 4 (2020)

Objavljeno: 2020-12-11

Znanstveni članki

  • Didactic Transposition of Rational Numbers: a Case From a Textbook Analysis and Prospective Elementary Teachers’ Mathematical and Didactic Knowledge
    Zetra Hainul Putra
    365-394
    • PDF (Angleščina)
  • Video Explanations as a Useful Digital Source of Education in the COVID 19 Situation
    Manuel Pestano Pérez, Igor Pesek, Blaž Zmazek, Alenka Lipovec
    395-412
    • PDF (Angleščina)
  • Poučevanje predmeta šport z vidika kompetenc razrednih učiteljev
    Jurij Planinšec, Črtomir Matejek
    413-428
    • PDF
  • Zakaj se študenti pedagoških smeri odločajo za študij angleščine: analiza motivov za odločitev postati učitelj
    Masbirorotni Masbirorotni, Amirul Mukminin
    429-452
    • PDF (Angleščina)
  • Representation of Movement-Based Integrated Learning in Different Physical Environments of an Early Education Institution
    Lidija Vujičić, Mirela Peić, Vilko Petrić
    453-474
    • PDF (Angleščina)
  • Poskus konceptualizacija talentiranosti na športnem področju
    Mojca Kukanja Gabrijelčič, Tadeja Volmut
    475-496
    • PDF
  • Piano Teachers’ Job Satisfaction in Music Schools in the Republic of Croatia
    Mirna Sabljar, Siniša Opić, Jasna Šulentić Begić
    497-518
    • PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba