„Prepovedane teme” v sodobni umetnostni vzgoji?

Avtorji

  • Tomaž Zupančič , University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

sodobna likovna umetnost, likovna vzgoja, nasilje,, postmodernizem, likovna didaktika

Povzetek

V prispevku je predstavljena raziskava, ki se ukvarja z vprašanjem, ali so vsa likovna dela sodobne umetnosti primerna za uporabo pri umetnostni vzgoji v šoli ali ne. Osredotoča se na likovna dela, ki tematizirajo nasilje, ubijanje in samopohabljanje. Predstavljene so sodobne likovnopedagoške teorije, ki zadevajo to tematiko. Predstavljena in opisana so izbrana likovna dela, metodologija in rezultati raziskave, izvedene na vzorcu študentov likovne pedagogike. Na podlagi ugotovitev niso podana univerzalna pravila, saj – verjamemo – ta niso mogoča, ampak splošni napotki, kako se v bodoče lotevati te problematike.

Biografija avtorja

  • Tomaž Zupančič, , University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: tomaz.zupancic@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.04.2011

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Zupančič, T. (2011). „Prepovedane teme” v sodobni umetnostni vzgoji?. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(1/2), 47-60. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/492

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)