Pomen gledaliških igric v prvem starostnem obdobju v vrtcu
Ključne besede:
gledališke igrice, gledališka pedagogika, vrtecPovzetek
Članek obravnava pomen uvajanja preprostih gledaliških igric v skupine prvega starostnega obdobja v vrtcu. Po spoznanjih in izkušnjah strokovnjakov iz dežel, kjer so te igrice preizkušene in del vrtčevskega vsakdana, lahko govorimo o pozitivnem vplivu na otrokov kognitivni, čustveni, socialni in motorični razvoj. Kot primere dobre prakse navajamo izsledke diplomskih nalog študentk Oddelka za predšolsko vzgojo Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru.
Prenosi
Objavljeno
24.01.2020
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2013 Revija za elementarno izobraževanje

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Šinko, S. (2020). Pomen gledaliških igric v prvem starostnem obdobju v vrtcu. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(1), 119-130. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/482