Pomen gledaliških igric v prvem starostnem obdobju v vrtcu

Avtorji

  • Sabina Šinko University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

gledališke igrice, gledališka pedagogika, vrtec

Povzetek

Članek obravnava pomen uvajanja preprostih gledaliških igric v skupine prvega starostnega obdobja v vrtcu. Po spoznanjih in izkušnjah strokovnjakov iz dežel, kjer so te igrice preizkušene in del vrtčevskega vsakdana, lahko govorimo o pozitivnem vplivu na otrokov kognitivni, čustveni, socialni in motorični razvoj. Kot primere dobre prakse navajamo izsledke diplomskih nalog študentk Oddelka za predšolsko vzgojo Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru.

Biografija avtorja

  • Sabina Šinko, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: sabina.sinko@um.si.

Prenosi

Objavljeno

24.01.2020

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Šinko, S. (2020). Pomen gledaliških igric v prvem starostnem obdobju v vrtcu. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(1), 119-130. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/482

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)