Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji

Avtorji

  • Petra Jesenek Bračko Franc Rozman - Stane Primary School Maribor , Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta Maribor
  • Karmen Kolnik University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Ključne besede:

informacijsko-komunikacijska tehnologija, geografija, učitelj, opremljenost, uporaba

Povzetek

V članku je predstavljen kratek pregled vključevanja in uporabe informacijskokomunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji v zadnjih dvajsetih letih. Izhodišča in nameni analiziranih raziskav niso bili enotni, zato smo v prispevku predstavili izbrane pomembnejše rezultate, ki procesno kažejo stanje uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije. Predstavljeni so tudi pomembnejši projekti, ki so od leta 1994 dalje vplivali na uvajanje tehnologije v sam vzgojno-izobraževalni proces ter digitalno opismenjevali tako učitelje kot učence. Osrednji del članka je namenjen predstavitvi rezultatov v letu 2010 izvedene raziskave o opremljenosti geografskih učilnic in rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije. V raziskavi so analizirana mnenja učiteljev geografije o pogostosti uporabe le-te pri pripravi in izvedbi pouka geografije. Anketirani so razmišljali o vzrokih in lastni usposobljenosti za njeno uporabo ter vrstah usposabljanj, ki so jih bili deležni.

Biografije avtorja

  • Petra Jesenek Bračko, Franc Rozman - Stane Primary School Maribor, Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta Maribor

    Maribor, Slovenija. E-pošta: petra.jesenek@guest.arnes.si.

  • Karmen Kolnik, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: karmen.kolnik@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.04.2013

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Jesenek Bračko, P., & Kolnik, K. (2013). Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(1), 91-104. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/480