Uporaba izbranih motivacijskih sredstev pri pouku glasbene vzgoje na razredni stopnji

Avtorji

  • Tina Gorjanc ,
  • Bojan Kovačič University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Janja Črčinovič Rozman University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

motivacija, motivacijska sredstva, glasbeni pouk, razredna stopnja

Povzetek

V članku so predstavljena nekatera dosedanja spoznanja o motivaciji in njeni povezanosti z uporabo različnih motivacijskih sredstev ter rezultati empirične raziskave, v kateri smo ugotavljali pomembnost motivacije za učitelje glasbene vzgoje. Na podlagi odgovorov iz anketnega vprašalnika, ki ga je rešilo 110 učiteljev iz 12 osnovnih šol v Mariboru in njegovi okolici, smo proučevali pogostost uporabe izbranih motivacijskih sredstev pri glasbeni vzgoji na razredni stopnji. Ugotovljeno je bilo, da med učitelji glede na različna leta delovnih izkušenj in poučevanje v posameznem vzgojno-izobraževalnem obdobju obstaja statistično značilna razlika v pogostosti uporabe motivacijskih sredstev, in sicer v uporabi pantomime, videoposnetkov in izštevank ter igranju na inštrumente. Do statistično značilnih razlik med učitelji glede na vzgojno-izobraževalno obdobje in leta delovnih izkušenj v pripisovanju pomembnosti uporabe motivacije ni prišlo, saj jo večina učiteljev ocenjuje kot zelo pomembno. Na podlagi rezultatov ugotavljamo, da se učitelji izredne pomembnosti motivacije zavedajo, vendar to odločilno ne vpliva, da bi nekatera motivacijska sredstva uporabili pogosteje.

Biografije avtorja

  • Tina Gorjanc, ,

    Slovenija. E-pošta: tina.butkovic@gmail.com.

  • Bojan Kovačič, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: bojan.kovacic@um.si.

  • Janja Črčinovič Rozman, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: janja.rozman@uni-mb.si.

Prenosi

Objavljeno

01.04.2013

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Gorjanc, T., Kovačič, B., & Črčinovič Rozman, J. (2013). Uporaba izbranih motivacijskih sredstev pri pouku glasbene vzgoje na razredni stopnji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(1), 57-74. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/478

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)