Postavljanje podpore v okviru vključevanja staršev matematikov v matematično izobraževanje njihovih otrok

Avtorji

  • Darja Antolin University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Alenka Lipovec University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

postavljanje podpore, učenje matematike, poučevanje matematike, narativni pristop

Povzetek

Članek izpostavlja pomembnost veščin postavljanja podpore staršev pri usmerjanju matematičnega razvoja njihovega otroka. Ko starši svojemu otroku pomagajo pri učenju matematike, se postavljanja podpore običajno ne zavedajo, niti niso seznanjeni s tehnikami postavljanja podpore. V kvalitativni raziskavi, pri kateri smo uporabili narativni pristop, smo raziskovali spretnosti postavljanja podpore staršev matematikov pri matematičnem razvoju njihovih otrok. Rezultati nudijo poglobljen vpogled v vključevanje staršev, v tem primeru staršev matematikov, s poudarkom na njihovih spretnostih postavljanja podpore. Ugotovitve kažejo, da se starši matematiki zavedajo kognitivne ravni razvoja svojega otroka, da matematične dejavnosti prilagajajo otrokovi razvojni stopnji in spodbujajo otrokovo matematično razumevanje.

Biografije avtorja

  • Darja Antolin, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: darja.antolin@um.si.

  • Alenka Lipovec, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: alenka.lipovec@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.04.2013

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Antolin, D., & Lipovec, A. (2013). Postavljanje podpore v okviru vključevanja staršev matematikov v matematično izobraževanje njihovih otrok. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(1), 43-56. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/477

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)