E-Learning Within the Framework of the Czech University System

Avtorji

  • Milan Klement Palacký University Olomouc, Faculty of Education , Univerza Palacký v Olomucu, Pedagoška fakulteta
  • Jiří Dostál Palacký University Olomouc, Faculty of Education , Univerza Palacký v Olomucu, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

Bolonjska deklaracija, e-učenje, razvoj e-učenja, učne teorije, informacijsko-komunikacijska tehnologija

Povzetek

E-učenje v okviru univerzitetnega izobraževanja na Češkem. V zadnjih nekaj letih je e-učenje postalo sestavni del sistema terciarnega izobraževanja, ne samo pri kombiniranem študiju, temveč v vse večjem obsegu tudi v okviru rednih študijskih programov, ki so akreditirani in se izvajajo na čeških univerzah. Toda ob obsežnem uvajanju te vrste učenja se je pojavilo kar nekaj pomislekov, ki so vplivali na oblikovanje novih raziskovalnih hipotez. Med najpomembnejšimi so tisti, ki zadevajo vpliv e-učenja na kakovost izobraževanja, učinkovite načine za motivacijo in spodbujanje študentov ter ustvarjanje in razvoj posebnih kompetenc. Obstaja veliko zunanjih ter tudi notranjih dejavnikov vpliva, ki delujejo bolj ali manj prikrito oziroma bolj ali manj intenzivno. Priporočljivo je, da se tovrstni dejavniki prepoznajo, opišejo in analizirajo ter da se minimalizira ali maksimira njihov vpliv, saj se le na tak način lahko prepreči njihov vsesplošni negativni vpliv na kakovost terciarnega izobraževanja, ki ga pogojujejo tudi modne smernice.

Biografije avtorja

  • Milan Klement, Palacký University Olomouc, Faculty of Education, Univerza Palacký v Olomucu, Pedagoška fakulteta

    Olomuc, Češka. E-pošta: milan.klement@upol.cz.

  • Jiří Dostál, Palacký University Olomouc, Faculty of Education, Univerza Palacký v Olomucu, Pedagoška fakulteta

    Olomuc, Češka. E-pošta: jiri.dostal@upol.cz.

Objavljeno

01.09.2013

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Klement, M., & Dostál, J. (2013). E-Learning Within the Framework of the Czech University System. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(2/3), 141-158. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/469

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)