Kulturna dediščina pri poučevanju glasbe: izkušnje na Hrvaškem
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.4676Ključne besede:
vzgoja za kulturno dediščino, učni načrt za glasbo, glasbeni pouk, učitelj glasbe.Povzetek
V prispevku preučujemo odnos učiteljev glasbe do izobraževanja o kulturni dediščini in ugotavljamo, v kolikšni meri se vsebine, povezane s kulturno dediščino, obravnavajo pri pouku glasbe. V raziskavo so bili vključeni učitelji glasbe (N = 61), zaposleni v hrvaških osnovnih šolah. Rezultati kažejo, da imajo učitelji glasbe zelo pozitiven odnos do vključevanja poučevanja kulturne dediščine v pouk glasbe in menijo, da bi morala biti vsebine kulturne dediščine del učnega načrta za glasbo. Ugotovitve kažejo tudi, da je med učitelji glasbe prisotno določeno nezadovoljstvo glede načina predstavitve dediščinskih tem v učnem načrtu za glasbo in njihove splošne zastopanosti pri pouku glasbe.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2024 Mia Mucić, Emina Berbić Kolar

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.