Tuji jezik v prvem triletju waldorfske osnovne šole

stališča staršev iz treh držav

Avtorji

  • Monika Mithans University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

učenje jezikov na razredni stopnji osnovne šole, waldorfska pedagogika, mnenje staršev

Povzetek

V prispevku predstavljamo stališča staršev iz Slovenije, Avstrije in Nemčije, katerih otroci obiskujejo waldorfsko osnovno šolo, do učenja tujih jezikov na nižji stopnji osnovne šole. V prvem delu članka predstavimo glavne značilnosti učenja in poučevanja tujih jezikov v waldorfskih osnovnih šolah in primerjamo učne načrte za prvi tuji jezik v Avstriji, Sloveniji in Nemčiji. V nadaljevanju se osredotočimo na rezultate empirične raziskave, v kateri je sodelovalo 215 staršev. Rezultati raziskave kažejo, da so starši, ki imajo možnost neposredno opazovati učinke učenja tujega jezika v otroštvu, temu naklonjeni in seznanjeni s prednostmi, ki ga takšno učenje jezika prinaša otroku, saj so se v večini strinjali, da otroci kažejo boljše jezikovne zmožnosti za pridobivanje tujih jezikov kot odrasli in da učenje tujih jezikov nima negativnega vpliva na materinščino in otrokovo osebnost.

Biografija avtorja

  • Monika Mithans, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: monika.mithans1@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.09.2013

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Mithans, M. (2013). Tuji jezik v prvem triletju waldorfske osnovne šole: stališča staršev iz treh držav. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(2/3), 79-100. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/466

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)