Učenje tujih jezikov z vidika staršev iz različnih slovenskih regij

Avtorji

  • Sabina Lešnik ,
  • Milena Ivanuš Grmek University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Mihaela Brumen University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

tuji jeziki, stališča staršev, osnovna šola, statistične regije v Republiki Sloveniji

Povzetek

V članku obravnavamo stališča staršev do učenja tujih jezikov v štirih statističnih regijah v Sloveniji (Pomurska, Podravska, Osrednjeslovenska in Goriška regija). Uvodoma predstavljamo nekatere teorije učenja in poučevanja tujega jezika v otroštvu ter vlogo staršev pri tujejezikovnem izobraževanju. Sledi predstavitev empirične raziskave, ki je potekala v letu 2012; njen cilj je bil proučiti stališča staršev učencev devetih razredov slovenskih osnovnih šol do učenja tujih jezikov. Na podlagi rezultatov raziskave smo ugotovili, da ima večina staršev do učenja tujih jezikov pozitiven odnos. V raziskavi prav tako ugotavljamo, da obstaja statistično značilna razlika v stališčih staršev do učenja tujih jezikov glede na različne regije.

Biografije avtorja

  • Sabina Lešnik, ,

    Slovenija. E-pošta: sabina.lesnik@guest.arnes.si.

  • Milena Ivanuš Grmek, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: milena.grmek@um.si.

  • Mihaela Brumen, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: mihaela.brumen@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.09.2013

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Lešnik, S., Ivanuš Grmek, . M., & Brumen, M. (2013). Učenje tujih jezikov z vidika staršev iz različnih slovenskih regij. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(2/3), 31-46. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/463

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)