Izvajanje samoevalvacije z vidika profesionalne in zakonodajne odgovornosti šol za kakovost

Avtorji

  • Marija Pevec Savsko naselje Primary School Ljubljana , Osnovna šola Savsko naselje Ljubljana

Ključne besede:

samoevalvacija, kakovost, poklicno in strokovno izobraževanje, ravnatelj

Povzetek

Namen prispevka je predstaviti spoznanja, ki so nastala na osnovi raziskovalnega dela o profesionalni in zakonodajni odgovornosti za kakovost v srednjih poklicnih in strokovnih šolah. Zanimali so nas elementi sistematičnega pristopa h kakovosti, pri čemer smo upoštevali zapisane razvojne načrte, njihovo spremljanje in učinkovitost vpeljevanja izboljšav v šolsko prakso. Metode, izbrane za raziskavo, so kombinacija raziskave dokumentacije (javna poročila o kakovosti šol) in polstrukturiranih intervjujev z ravnatelji. Pri zasnovi raziskave smo izhajali iz teoretičnih in praktičnih spoznanj strokovnjakov, ki se poglobljeno ukvarjajo s procesom samoevalvacije pri nas in širše v Evropi. Raziskava je pokazala, da obstajajo kvalitativne razlike v dojemanju kakovosti med izbranimi šolami ter neenoten pristop k samoevalvaciji.

Biografija avtorja

  • Marija Pevec, Savsko naselje Primary School Ljubljana, Osnovna šola Savsko naselje Ljubljana

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: marija.pevec64@gmail.com.

Prenosi

Objavljeno

01.11.2013

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Pevec, M. (2013). Izvajanje samoevalvacije z vidika profesionalne in zakonodajne odgovornosti šol za kakovost. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(4), 117-134. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/461

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)