Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja

Avtorji

  • Matjaž Duh University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Jerneja Herzog University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Melita Lazar Bogojina Primary School , Osnovna šola Bogojina

Ključne besede:

osnovna šola, šola s prilagojenim programom, likovna umetnost, likovno-intelektualni razvoj

Povzetek

V prispevku predstavljamo rezultate raziskave, v kateri nas je zanimal nivo likovno-intelektualnega razvoja med učenci v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja. Razlike smo spremljali med učenci šestih razredov (12–13 let) običajnih osnovnih šol in učenci osnovnih šol s prilagojenim programom in nižjim izobrazbenim standardom v štajerski in pomurski regiji. V raziskavi smo proučevali tudi morebitne razlike med spoloma. Rezultati raziskave kažejo na obstoj razlik pri nivoju likovno-intelektualnega razvoja med skupino otrok z običajnim razvojem in skupino otrok s posebnimi potrebami, ki se kažejo v prid skupini otrok z običajnim razvojem. Pri nivoju likovno-intelektualnega razvoja nismo zaznali statistično značilnih razlik med spoloma.

Biografije avtorja

  • Matjaž Duh, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: matjaz.duh@um.si.

  • Jerneja Herzog, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.herzog@um.si.

  • Melita Lazar, Bogojina Primary School, Osnovna šola Bogojina

    Bogojina, Slovenija. E-pošta: melita.lazar88@gmail.com.

Prenosi

Objavljeno

01.04.2014

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Duh, M., Herzog, J., & Lazar, M. (2014). Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(1), 33-46. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/447

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2 3