Strip – metoda, ki fantom omogoča uspešnejšo interpretacijo mladinskega literarnega besedila

Avtorji

  • Maja Kerneža Jože Hudales Primary School Jurovski Dol , Osnovna šola Jožeta Hudalesa Jurovski Dol
  • Metka Kordigel Aberšek University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

bralna pismenost, strip, recepcijska zmožnost, razlike med spoloma, fantje

Povzetek

Pri usvajanju bralne pismenosti so uspešnejše deklice. Strip bi lahko dečkom kot metoda interpretacije omogočal globlje zaznavanje, razumevanje in vrednotenje mladinskega literarnega besedila ter jim pomagal izraziti svoje literarnorecepcijsko doživetje. Glavna metoda raziskave je študija primera, uporabljene pa so bile številne jezikovne motivacije. Po seznanitvi s stripom so učenci novo znanje uporabili za zaznavanje besedilnih informacij, skritih v didaskalijah, literarni svet pa so razširili s pomočjo pretvorbe besedila v stripovsko obliko. Raziskava temelji na kvalitativnih metodah literarnodidaktičnega raziskovanja. Primanjkljaj dečkov smo uspešno nadoknadili, v nekaterih primerih so bili celo uspešnejši kot deklice, način dela pa je ustrezal tudi deklicam.

Biografije avtorja

  • Maja Kerneža, Jože Hudales Primary School Jurovski Dol, Osnovna šola Jožeta Hudalesa Jurovski Dol

    Jurovski Dol, Slovenija. E-pošta: maja.kerneza@gmail.com.

  • Metka Kordigel Aberšek, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: metka.kordigel@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.06.2014

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Kerneža, M., & Kordigel Aberšek, M. (2014). Strip – metoda, ki fantom omogoča uspešnejšo interpretacijo mladinskega literarnega besedila. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(2), 129-146. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/444

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)