Stališča učiteljev do problemskih besedil pri pouku književnosti
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.440Ključne besede:
problemska besedila, tabu, smrt, profesorji razrednega pouka, profesorji slovenščinePovzetek
Za sodobno mladinsko književnost je značilno odstopanje od tradicionalnega vzorca ubogljivega otroka in srečnega otroštva. Teme, o katerih so pisatelji v sedemdesetih, predvsem pa v devetdesetih letih odkrito pisali, tudi na Slovenskem, so postale problemske oziroma tabujske – tako so jih označile določene skupine, predvsem učiteljev in staršev. V prispevku predstavljamo stališča slovenskih profesorjev razrednega pouka ter profesorjev slovenščine do obravnave problemskih besedil pri pouku književnosti v osnovni šoli. Na podlagi empirične neeksperimentalne raziskave, v kateri je sodelovalo 33 profesorjev slovenščine ter 58 profesorjev razrednega pouka, je ugotovljeno, da obstajajo med njimi statistično pomembne razlike v določanju primernosti tem ter odnosu do problemskih besedil.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2014 Revija za elementarno izobraževanje

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.