Stališča učiteljev do problemskih besedil pri pouku književnosti

Avtorji

  • Sabina Višček Dušan Bordon Primary School Semedela and University of Primorska, Faculty of Education , Osnovna šola Dušana Bordona Semedela in Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.440

Ključne besede:

problemska besedila, tabu, smrt, profesorji razrednega pouka, profesorji slovenščine

Povzetek

Za sodobno mladinsko književnost je značilno odstopanje od tradicionalnega vzorca ubogljivega otroka in srečnega otroštva. Teme, o katerih so pisatelji v sedemdesetih, predvsem pa v devetdesetih letih odkrito pisali, tudi na Slovenskem, so postale problemske oziroma tabujske – tako so jih označile določene skupine, predvsem učiteljev in staršev. V prispevku predstavljamo stališča slovenskih profesorjev razrednega pouka ter profesorjev slovenščine do obravnave problemskih besedil pri pouku književnosti v osnovni šoli. Na podlagi empirične neeksperimentalne raziskave, v kateri je sodelovalo 33 profesorjev slovenščine ter 58 profesorjev razrednega pouka, je ugotovljeno, da obstajajo med njimi statistično pomembne razlike v določanju primernosti tem ter odnosu do problemskih besedil.

Biografija avtorja

  • Sabina Višček, Dušan Bordon Primary School Semedela and University of Primorska, Faculty of Education, Osnovna šola Dušana Bordona Semedela in Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem

    Koper, Slovenija. E-pošta: sabina.viscek@pef.upr.si.

Prenosi

Objavljeno

01.06.2014

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Višček, S. (2014). Stališča učiteljev do problemskih besedil pri pouku književnosti. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(2), 63-80. https://doi.org/10.18690/rei.440