Procesi učenja z vidika učnih težav učencev pri matematiki

Avtorji

  • Amalija Žakelj National Education Institute Slovenia , Zavod RS za šolstvo

Ključne besede:

matematika, procesi učenja, razvoj številskih predstav, branje in razumevanje besedila, ovire pri učenju matematike

Povzetek

V uvodu pišemo o procesih učenja matematike: o razvoju matematičnih pojmov, o številskih in prostorskih predstavah, o branju in razumevanju besedila idr. Osrednji del prispevka namenjamo raziskavi, s katero smo ugotovili, da se opredeljevanje procesov učenja, ki so povezani z učnimi težavami učencev pri matematiki, statistično značilno ne razlikuje med učitelji razrednega pouka in učitelji matematike. Oboji kot procese učenja, pri katerih se najpogosteje pojavljajo učne težave pri učenju matematike, izpostavljajo razvoj številskih predstav, razvoj matematičnih pojmov, logično sklepanje ter branje in razumevanje besedila. Vsi procesi učenja, ki so jih učitelji ocenili kot procese učenja, ki najbolj ovirajo učenje, imajo dokaj izenačene povprečne ocene glede stopnje zahtevnosti, in sicer od 2,6 do 2,8, kar je zelo blizu oceni zelo otežuje učenje.

Biografija avtorja

  • Amalija Žakelj, National Education Institute Slovenia, Zavod RS za šolstvo

    Slovenija. E-pošta: amalija.zakelj@zrss.si.

Prenosi

Objavljeno

01.06.2014

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Žakelj, A. (2014). Procesi učenja z vidika učnih težav učencev pri matematiki. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(2), 5-22. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/437

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)