Their Retrospective Study

Their Retrospective Study

Avtorji

  • Mojca Žefran University of Primorska, Faculty of Education , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

tesnobnost pri učenju, tesnobnost pri tujem jeziku, stališča do tujejezikovnega pouka, stališča do tujejezikovnih učiteljev, angleški jezik

Povzetek

Stališča študentov do tujejezikovnega pouka in učiteljev: retrospektivna študija. Med najbolj pomembnimi cilji tujejezikovnega pouka je oblikovanje pozitivnih stališč učencev do učenja tujega jezika. Članek se zato posveča stališčem študentov do učenja angleščine kot tujega jezika na podlagi retrospektivne študije. Navezujoč se na delo številnih avtorjev, kot so Gardner (2004, 2010), Dörnyei (2005, 2009) in Horwitz (1986, 2001), se v prvem delu posvetimo različnim dejavnikom, ki vplivajo na učenje tujega jezika, kot so stališča do učenja tujega jezika, tesnobnost in motivacija. V drugem delu predstavimo rezultate neeksperimentalne deskriptivne raziskave, ki je bila izvedena s pomočjo vprašalnika med študenti Univerze na Primorskem. Poglavitni cilj študije je bil prepoznati stališča študentov do pouka angleščine v osnovni šoli in do njihovih osnovnošolskih učiteljev angleščine ter jih primerjati z njihovimi stališči do pouka in učiteljev angleščine v srednji šoli. Posebno pozornost smo posvetili iskanju povezave med stopnjo tesnobnosti pri tujem jeziku pri študentih ter njihovimi stališči do pouka angleščine in do učiteljev v osnovni in srednji šoli.

Biografija avtorja

  • Mojca Žefran, University of Primorska, Faculty of Education, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

    Koper, Slovenija. E-pošta: mojca.zefran@pef.upr.si.

Objavljeno

01.05.2015

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Žefran, M. (2015). Their Retrospective Study: Their Retrospective Study. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(1/2), 167-180. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/422

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)