Code-Switching als Kommunikationsstrategie im reziprok-immersiven Unterricht an der Filière bilingue (FiBi) in Biel/Bienne (Schweiz) und didaktische Empfehlungen

Avtorji

Ključne besede:

jezikovno preklapljanje, komunikacijske strategije, pouk na temelju vzajemne imerzije, metodika dvojezičnega poučevanja, methodology of bilingual teaching

Povzetek

Jezikovno preklapljanje kot komunikacijska strategija pri Filière-bilingue (FiBi), pouku na temelju vzajemne imerzije, v mestu Biel/Bienne (Švica) in didaktična priporočila. V dvojezičnem mestu Biel/Bienne (Švica) v okviru projekta Filière bilingue (FiBi) od vrtca dalje ponujajo pouk na temelju vzajemne imerzije, ki vključuje nemščino in francoščino. V longitudinalnih anketah o položaju jezika se kot ena od možnih komunikacijskih strategij med drugim proučuje jezikovno preklapljanje. V prvem delu analiziramo jezikovno preklapljanje, ki ga pri pouku na temelju vzajemne imerzije uporablja osem frankofonih deklic. V drugem delu članka na osnovi spoznanj iz raziskave o usvajanju jezika in pridobljenih izkušenj udeleženih učiteljev dajemo v razpravo nekaj priporočil za ravnanje z jezikovnim preklapljanjem v praksi.

Biografije avtorja

  • Christine Le Pape Racine, Pädagogische Hochschule FHNW

    Muttenz, Švica. E-mail: paperace@swissonline.ch.

  • Kristel Ross, Pädagogische Hochschule FHNW

    Muttenz, Švica. E-pošta: kristel.ross@fhnw.ch.

Objavljeno

01.05.2015

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Le Pape Racine, C., & Ross, K. (2015). Code-Switching als Kommunikationsstrategie im reziprok-immersiven Unterricht an der Filière bilingue (FiBi) in Biel/Bienne (Schweiz) und didaktische Empfehlungen. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(1/2), 93-112. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/418