Koncept CLIL – novost ali stalnica pri učiteljih na OŠ v Sloveniji

študija primera

Avtorji

  • Saša Jazbec University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Metka Lovrin University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Ključne besede:

CLIL, didaktični pristop, osnovna šola, nejezikovne kompetence

Povzetek

CLIL je aktualen didaktični koncept učenja in poučevanja tujih jezikov. Pristop je večpomenski, znan po različnih imenih (jezikovna kopel, nejezikovni predmet v tujem jeziku, bilingvalni pouk, imerzija) in različnih izvedbenih oblikah. CLIL počasi postaja tudi del slovenskega izobraževalnega sistema; priporočen je v učnih načrtih, z njim se ukvarjajo, ga spoznavajo in proučujejo študenti jezikoslovci, študenti razrednega pouka, predšolske vzgoje in tudi učitelji podobnih profilov. Namen prispevka je v teoretičnem delu predstaviti koncept CLIL in projekte, mejnike v procesu uveljavljanja le-tega. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati kvalitativne raziskave, v sklopu katere smo intervjuvali učitelje in učiteljice ter ugotovili, da sta izraz in koncept CLIL v šolskem vsakdanu oz. pri intervjuvanih učiteljicah in učiteljih le delno poznana in razumljena, medtem ko je ideja didaktičnega pristopa zelo favorizirana.

Biografije avtorja

  • Saša Jazbec, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: sasa.jazbec@um.si.

  • Metka Lovrin, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Študentka. Maribor, Slovenija. E-pošta: metkalovrin@gmail.com.

Prenosi

Objavljeno

01.05.2015

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Jazbec, S., & Lovrin, M. (2015). Koncept CLIL – novost ali stalnica pri učiteljih na OŠ v Sloveniji: študija primera. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(1/2), 65-80. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/416

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)