Pedagoški pristop CLIL – izziv za profesionalni razvoj učiteljev tujega jezika na zgodnji stopnji šolanja

Avtorji

  • Katica Pevec Semec National Education Institute Slovenia , Zavod RS za šolstvo

Ključne besede:

zmožnosti učiteljev, CLIL, osnovna šola, večdimenzionalnost

Povzetek

V prispevku nas je zanimalo, katere zmožnosti učitelji pripisujejo izvajalcem CLIL-a, sodobnega didaktičnega koncepta učenja in poučevanja tujih jezikov, na katerem temelji tudi učni načrt za tuje jezike v drugem in tretjem razredu osnovne šole. Pri tem se naslanjamo na oz. upoštevamo ključne elemente didaktičnega koncepta CLIL po Coylu, ki odražajo večdimenzionalnost. Element večdimenzionalnosti je tudi dodana vrednost profesionalnega razvoja učiteljev v projektu Drei Hände – Tri roke – Tre mani. V raziskavi smo ugotovili, da je med štirimi elementi CLIL-a najbolj upoštevan jezik (komunikacija), najmanj pa kultura; med skupinskimi zmožnostmi učiteljev za izvajanje CLIL-a pa je najbolj opazna zmožnost »naučiti se narediti«.

Biografija avtorja

  • Katica Pevec Semec, National Education Institute Slovenia, Zavod RS za šolstvo

    Slovenija. E-pošta: pevec.katica@gmail.com.

Prenosi

Objavljeno

01.05.2015

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Pevec Semec, K. (2015). Pedagoški pristop CLIL – izziv za profesionalni razvoj učiteljev tujega jezika na zgodnji stopnji šolanja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(1/2), 43-64. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/415

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)