Pedagoški vidiki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku

Avtorji

  • Mihaela Brumen University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Polonca Kolbl Ivanjšič Beltinci Primary School , Osnovna šola Beltinci
  • Mateja Pšunder University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Ključne besede:

nejezikovni predmeti, tuji jezik, materni jezik, motivacija, individualne miselne sposobnosti

Povzetek

Funkcionalna večjezičnost kot lastnost jezikovne podobe prebivalcev Evropske unije danes narekuje znanje in uporabo več jezikov. CLIL kot sodoben pristop poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku omogoča doseganje le-tega na različnih stopnjah izobraževanja. Prispevek posega zlasti na učno, čustveno, kognitivno in medkulturno dimenzijo poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku. V prvem delu prispevka so predstavljene raziskave, ki potrjujejo učinke pristopa CLIL v povezavi z zgoraj navedenimi dimenzijami, v drugem delu pa je podan primer poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku s pristopom CLIL na osnovni šoli v Sloveniji, ki se je na osnovi povratne informacije udeleženih pokazal kot primer dobre učne prakse.

Biografije avtorja

  • Mihaela Brumen, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: mihaela.brumen@um.si.

  • Polonca Kolbl Ivanjšič, Beltinci Primary School, Osnovna šola Beltinci

    Beltinci, Slovenija. E-pošta: polonca.kolbl@gmail.com.

  • Mateja Pšunder, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: mateja.psunder@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.05.2015

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Brumen, M., Kolbl Ivanjšič, P., & Pšunder, M. (2015). Pedagoški vidiki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(1/2), 27-42. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/414

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)