Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja

Avtorji

  • Marija Javornik Krečič University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Tina Vršnik Perše University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Milena Ivanuš Grmek University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

profesionalni razvoj, strokovno in poklicno izobraževanje, stalno strokovno izpopolnjevanje

Povzetek

V prispevku predstavljamo del rezultatov evalvacijske študije o profesionalnem razvoju pedagoških delavcev na področju strokovnega in poklicnega izobraževanja, ki nakazujejo, v kolikšni meri lahko za to poklicno skupino govorimo, da aktivno oblikuje in usmerja svoj poklicni razvoj. Na osnovi analize podatkov o tem, na katerih področjih poklicnega dela in preko katerih oblik se učitelji najpogosteje izobražujejo ter kako pogosto se strokovnega izpopolnjevanja udeležujejo, lahko sklepamo, da premalo. Ob tem velja poudariti, da moramo za razumevanje značilnosti profesionalnega razvoja pri pedagoških delavcih v strokovnem in poklicnem izobraževanju izhajati iz specifik njihovega položaja med sfero izobraževanja in zaposlovanja in zato enoznačnega odgovora na to, kako to spremeniti, ni mogoče podati.

Biografije avtorja

  • Marija Javornik Krečič, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: marija.javornik@um.si.

  • Tina Vršnik Perše, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: tina.vrsnik@um.si.

  • Milena Ivanuš Grmek, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: milena.grmek@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.07.2015

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Javornik Krečič, M., Vršnik Perše, T., & Ivanuš Grmek, M. (2015). Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(3), 77-94. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/408

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2