Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike

Avtorji

  • Helena Smrtnik Vitulić University of Ljubljana, Faculty of Education , Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Simona Prosen University of Ljubljana, Faculty of Education , Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

čustva, strategije uravnavanja čustev, študenti, izobraževanje

Povzetek

Prispevek obravnava strategije uravnavanja čustev glede na Grossov in Thompsonov (2009) model ter subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka (n = 116) in socialne pedagogike (n = 54). Med strategijami uravnavanja čustev skupini študentov najbolj pogosto uporabljata izbiro in spremembo situacije, telesno aktivnost in iskanje socialne opore, najmanj pa psihoaktivne snovi. Študenti razrednega pouka pogosteje kot študenti socialne pedagogike čustva uravnavajo s preusmerjanjem pozornosti, z vplivanjem na fiziološke spremembe in z iskanjem socialne opore. Študenti razrednega pouka poročajo o pomembno višjem subjektivnem blagostanju kot študenti socialne pedagogike.

Biografije avtorja

  • Helena Smrtnik Vitulić, University of Ljubljana, Faculty of Education, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: helena.smrtnik@pef.uni-lj.si.

  • Simona Prosen, University of Ljubljana, Faculty of Education, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: simona.prosen@pef.uni-lj.si.

Prenosi

Objavljeno

01.07.2015

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Smrtnik Vitulić, H., & Prosen, S. (2015). Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(3), 5-16. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/403

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)