Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja

Avtorji

  • Darjo Zuljan University of Primorska, Faculty of Education , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
  • Milena Valenčič Zuljan University of Ljubljana, Faculty of Education , Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

tehnološka pismenost, osnovna šola, študenti, bodoči učitelji

Povzetek

Participacija posameznika v hitro razvijajoči se družbi znanja zahteva poglobljeno in kritično razumevanje tehnologije in njenega vpliva na posameznika, okolje in družbo. Doseganje tehnološke pismenosti tako postaja pomemben imperativ nacionalnih politik, pri njegovem uresničevanju pa imata ključno vlogo izobraževanje in ustrezna uposobljenost učiteljev. V raziskavi nas je zanimalo, kakšna je tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, kakšne so njihove izkušnje s tehnološkim izobraževanjem v osnovni šoli, kako študenti, bodoči učitelji, ocenjujejo pomembnost tehnološkega izobraževanja v osnovni šoli in v procesu študija na fakulteti ter kako ocenjujejo vlogo in pomen tehnologije v življenju posameznika in družbe.

Biografije avtorja

  • Darjo Zuljan, University of Primorska, Faculty of Education, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

    Koper, Slovenija. E-pošta: darjo.zuljan@pef.upr.si.

  • Milena Valenčič Zuljan, University of Ljubljana, Faculty of Education, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: milena.valencic-zuljan@pef.uni-lj.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2015

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Zuljan, D., & Valenčič Zuljan, M. (2015). Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(4), 103-120. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/398

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)