Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju

Avtorji

  • Barbara Baloh University of Primorska, Faculty of Primorska , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

otroška pripoved, pripovedovalna shema, umetnostno besedilo, neumetnostno besedilo

Povzetek

Vsakokrat, ko otrok pripoveduje, sporoča izkušnjo, ki jo je bodisi pridobil sam ali mu jo je posredoval kdo drug, in tako gradi lastno pripovedovalno shemo, ki služi njegovemu nadaljnjemu tvorjenju pripovednih besedil. Glede na pomen pripovedovanja v kurikulu za vrtce se zastavlja vprašanje, kako je mogoče pri otroku pripovedovanje, ki je njegova potreba, ustrezno spodbujati in glede na starostno stopnjo nadgrajevati. Pričujoči prispevek osvetljuje kurikularno problematiko o vlogi odraslega (vzgojitelja/učitelja) pri pripovedovanju ter o pripovedovanju kot kulturno pogojeni in pomembni dejavnosti za otrokovo pismenost.

Biografija avtorja

  • Barbara Baloh, University of Primorska, Faculty of Primorska, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

    Koper, Slovenija. E-pošta: barbara.baloh@pef.upr.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2015

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Baloh, B. (2015). Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(4), 5-28. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/393