Ali lahko s pomočjo aktivnih videoiger vplivamo na gibalno učinkovitost?

Avtorji

  • Luka Šlosar Vincenzo e Diego de Castro Primary School Piran , OŠ SE Vincenzo e Diego de Castro Piran Pirano

Ključne besede:

aktivne videoigre, gibalna učinkovitost, gibalne sposobnosti, prenos spretnosti, aktivni videotrening

Povzetek

Vse večje zanimanje za videoigre ter s tem povezano naraščanje sedečega načina življenja pri mladostnikih je raziskovalce spodbudilo k iskanju alternativne strategije menjave pasivnega časa pred zasloni z aktivnim. Rešitev so našli v aktivnih videoigrah, ki od igralca zahtevajo telesno aktivnost. Ob spodbudnih rezultatih vpliva aktivnih videoiger na področju zdravega življenjskega sloga se je raziskovanje razširilo še na področje gibalnih sposobnosti in športne učinkovitosti. Namen našega članka je ugotoviti, ali lahko s pomočjo aktivnih videoiger vplivamo na športno učinkovitost. Pozitivni rezultati bi lahko prinesli napredek v športni rehabilitaciji ter v gibalnem učenju in izpopolnjevanju igre v domačem okolju.

Prenosi

Objavljeno

01.04.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Šlosar, L. (2016). Ali lahko s pomočjo aktivnih videoiger vplivamo na gibalno učinkovitost?. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(1/2), 197-212. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/392