Congruence Between Methods for Identifying “Exceptional Physical Aptitude” in School Children

Avtorji

  • Nataša Sturza Milić Preschool Teacher Training College „Mihailo Palov“ Vršac , Visoka šola za vzgojitelje „Mihailo Palov“ Vršac

Ključne besede:

prepoznavanje, gibalno nadarjeni otroci, učitelji

Povzetek

Ujemanje med različnimi načini identifikacije gibalnih nadarjenosti šolskih otrok. Namen tega prispevka je bil raziskati skladnost različnih tehnik (tehnik gibalnega testiranja in učiteljevega prepoznavanja) prepoznavanja gibalne nadarjenosti učencev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu 503 otrok (241 deklic in 262 dečkov), starih od 10 do 10,5 leta, in 25 učiteljev. Potrjeno je bilo, da obstaja statistično pomembna nizka korelacija med tehniko gibalnega testiranja in tehniko učiteljevega prepoznavanja (za deklice r = 0,41; p < 0,01 in za dečke r = 0,43; p < 0,01). S podrobno analizo podvzorcev dečkov in deklic, ki sta bila opredeljena z gibalnim testiranjem in učiteljevim prepoznavanjem, smo opazili, da so učitelji uspešno prepoznali 23 gibalno nadarjenih dečkov (54,8 %) in 17 gibalno nadarjenih deklic (50 %). Rezultati te raziskave lahko služijo kot osnova za zanesljivo prepoznavanje gibalno nadarjenih učencev in nadaljnje delo z njimi v okviru športne vzgoje in posebnih šolskih programov za športno nadarjene.

Biografija avtorja

  • Nataša Sturza Milić, Preschool Teacher Training College „Mihailo Palov“ Vršac, Visoka šola za vzgojitelje „Mihailo Palov“ Vršac

    Vršac, Srbija, E-pošta: natasasturza@gmail.com.

Objavljeno

01.04.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Sturza Milić, N. (2016). Congruence Between Methods for Identifying “Exceptional Physical Aptitude” in School Children. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(1/2), 65-80. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/375

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)