Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti

Avtorji

  • Marija Pevec Savsko naselje Primary School , Osnovna šola Savsko naselje

Ključne besede:

samoevalvacija, kakovost, poklicno in strokovno izobraževanje, učitelj, ravnatelj

Povzetek

Prispevek obravnava pojav vodenja procesa samoevalvacije v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju v Sloveniji. Najprej predstavljamo teoretična izhodišča ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti v vzgoji in izobraževanju ter dosedanja znanstvena spoznanja o samoevalvaciji; ta predstavljajo teoretično osnovo empirični raziskavi, predstavljeni v drugem delu prispevka. Temeljni cilj je bil raziskati samoevalvacijske prakse šol in potrebe po strokovni usposobljenosti za izvajanje in vodenje procesa samoevalvacije. Ključna ugotovitev empirične raziskave, v kateri je sodelovalo 231 učiteljev, je, da obstajajo razlike med šolami v dimenzijah zaznavanja procesa samoevalvacije. V empirični raziskavi je bila potrjena predpostavka o potrebi po večji strokovni podpori in spodbudi šolskih oblasti pri vodenju in upravljanju kakovosti šol ter pri vzpostavljanju kulture samoevalvacije, ki predstavljajo temelj šolskemu sistemu pri (bolj) učinkovitem in uspešnem ugotavljanju, spremljanju in zagotavljanju kakovosti.

Biografija avtorja

  • Marija Pevec, Savsko naselje Primary School, Osnovna šola Savsko naselje

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: marija.pevec64@gmail.com.

Prenosi

Objavljeno

01.06.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Pevec, M. (2016). Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(3), 121-140. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/354

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)