»Potrebujemo več prakse!« Kako bodoče učiteljice in učitelji nemščine vrednotijo svoje izkušnje z mikropoučevanjem?

Avtorji

  • Andreja Retelj University of Ljubljana, Faculty of Arts , Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Brigita Kosevski Puljić University of Ljubljana, Faculty of Arts , Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

Ključne besede:

mikropoučevanje, refleksija, povratna informacija, poučevanje

Povzetek

V prispevku obravnavamo mikropoučevanje kot možnost povezovanja teorije in prakse v času študija bodočih učiteljev in učiteljic nemščine. Eden izmed ključnih elementov povezovanja teorije in prakse je pedagoška praksa na osnovnih in srednjih šolah. Iz študentskih refleksij o praksi ugotavljamo, da je študentom pridobljeno teoretično znanje zelo težko ustrezno uporabiti v praksi. Da bi omilili začetne težave in osebne stiske bodočih učiteljev, smo na Oddelku za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko uvedli poseben model mikropoučevanja, v katerem so sodelovali študenti 2. letnika magistrskega pedagoškega programa. Samoevalvacija študentov o učinkih mikropoučevanja je pokazala, da je model pridobivanja prvih pedagoških izkušenj s pomočjo mikropoučevanja ustrezen, ker študentom omogoča, da preko refleksije in povratne informacije učiteljev didaktikov in študijskih kolegov ozavestijo didaktične in metodične principe sodobnega poučevanja tujega jezika in se tako bolje pripravijo na prakso v šolah.

Biografije avtorja

  • Andreja Retelj, University of Ljubljana, Faculty of Arts, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: andreja.retelj@ff.uni-lj.si.

  • Brigita Kosevski Puljić, University of Ljubljana, Faculty of Arts, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: brigita.kosevskipuljic@ff.uni-lj.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Retelj, A., & Kosevski Puljić, B. (2016). »Potrebujemo več prakse!« Kako bodoče učiteljice in učitelji nemščine vrednotijo svoje izkušnje z mikropoučevanjem?. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(4), 139-154. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/346