Back to Nature: Exploring the Potential for Implementing the Norwegian Idea of Outdoor Days in the Slovenian School System

Avtorji

  • Katja Gomboc University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

narava, poučevanje, učenje izven učilnice, prosta igra

Povzetek

V naravo: Iskanje možnosti implementacije norveške ideje učenja izven učilnice v slovenski šolski sistem. Danes se v šolah vse prepogosto pojavljajo izrazi učenje v učilnici in učenje izven učilnice. V prispevku bo beseda izven zamenjana z zvezami v naravi, v naravo in znotraj narave. Prav te besedne zveze poudarjajo enako pomembnost učnega okolja v naravi, ki je v izobraževalnem smislu velikokrat pozabljeno, zanemarjeno in preslišano. Takšen kontekst pa uporablja Norveška. Z njim gradi močnejšo povezanost ljudi in narave, njihovega načina življenja, imenovanega friluftsliv, in izkustvenega učenja, ki temelji na učenju in igranju izven učilnice. Prispevek predstavlja raziskavo na področju učenja v naravi, v naravo usmerjen učni načrt in implementacijo učenja v naravi v slovenski šolski sistem.

Biografija avtorja

  • Katja Gomboc, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenia. E-mail: katja.gomboc1@student.um.si.Maribor, Slovenija. E-pošta: katja.gomboc1@student.um.si.

Objavljeno

01.12.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Gomboc, K. (2016). Back to Nature: Exploring the Potential for Implementing the Norwegian Idea of Outdoor Days in the Slovenian School System. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(4), 123-138. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/345