Vpletenost vrstnikov v izobraževanje študentov

Avtorji

  • Zlatka Cugmas University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Eva Kranjec University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

vrstniki, navezanost, samopodoba, osebnost, študenti

Povzetek

Preučili smo povezanost med vpletenostjo vrstnikov v študij študentov in med njihovo samopodobo, stilom navezanosti, odnosi z vrstniki, osebnostjo in počutjem. Uporabili smo naslednje pripomočke: Vprašalnik navezanosti na starše in vrstnike (Armsden in Greenberg, 1987), Vprašalnik medosebnih odnosov (Bartholomew in Horowitz, 1991), Vprašalnik samopodobe (Cugmas, 2012) in Vprašalnik velikih pet (Caprara idr., 2002). Sestavili smo vprašalnika vpletenosti vrstnikov in počutja. Kakovostni odnosi z vrstniki, varen stil navezanosti, pozitivna samopodoba, dobro počutje med študijskimi kolegi in nekatere osebnostne lastnosti so bili pozitivno povezani s spodbudo, ki jim jo nudijo vrstniki, in negativno s pritiskom, ki ga vršijo v zvezi s študijem.

Biografije avtorja

  • Zlatka Cugmas, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: zlatka.cugmas@um.si.

  • Eva Kranjec, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: eva.kranjec@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Cugmas, Z., & Kranjec, E. (2016). Vpletenost vrstnikov v izobraževanje študentov. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(4), 65-86. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/342

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)