Zmožnejši bralci in pisci besedil v prvem razredu osnovne šole

Avtorji

  • Katarina Grom Vižmarje-Brod Primary School , Osnovna šola Vižmarje-Brod

Ključne besede:

Cankarjevo tekmovanje, opismenjevanje, prvi razred osnovne šole, zmožnejši bralci in pisci

Povzetek

Prispevek se osredotoča na ugotavljanje bralnih in pisnih zmožnosti prvošolcev na začetku in koncu šolskega leta ter na uvedbo modela preizkusa za Cankarjevo tekmovanje. Cilj raziskave je bil izdelati model za Cankarjevo tekmovanje otrok prvega razreda ter podati ugotovitev, ali so se prvošolci sposobni udeležiti tovrstnega tekmovanja. Raziskava na vzorcu 55 otrok poda ključne ugotovitve o zmožnostih otrok začetnega branja in pisanja ter potrdi, da so zmožnejši učenci na področju branja in pisanja že v prvem razredu sposobni uspešno reševati naloge Cankarjevega tekmovanja (do te raziskave so se Cankarjevega tekmovanja praviloma udeleževali šele v drugem razredu).

Biografija avtorja

  • Katarina Grom, Vižmarje-Brod Primary School, Osnovna šola Vižmarje-Brod

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: grom.katarina@gmail.com.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Grom, K. (2016). Zmožnejši bralci in pisci besedil v prvem razredu osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(4), 39-54. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/340