(Ne)usvojeni cilji pravopisne zmožnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Ključne besede:
sporazumevalna zmožnost, pravopisna zmožnost, učni načrt za slovenščino, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, cilji pravopisne zmožnosti, standardi znanjaPovzetek
Pravopisna zmožnost spada med temeljne sporazumevalne zmožnosti. Učenci jo začnejo sistematično razvijati z začetkom šole. Do konca prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja naj bi usvojili enajst operativnih ciljev, vezanih na pravopisno zmožnost. Raziskav, ki bi preverjale, koliko so učenci usvojili pravopisno zmožnost, je premalo. Prispevek prikazuje stanje (ne)usvojenosti pravopisne zmožnosti v raziskavo vključenih tretješolcev, na podlagi katerega lahko (bodoči) učitelji še bolj načrtno obravnavajo posamezne pravopisne teme.
Prenosi
Objavljeno
01.03.2017
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2017 Revija za elementarno izobraževanje

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Šek Mertük, P. (2017). (Ne)usvojeni cilji pravopisne zmožnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(1), 127-140. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/337