(Ne)usvojeni cilji pravopisne zmožnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju

Avtorji

  • Polonca Šek Mertük University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

sporazumevalna zmožnost, pravopisna zmožnost, učni načrt za slovenščino, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, cilji pravopisne zmožnosti, standardi znanja

Povzetek

Pravopisna zmožnost spada med temeljne sporazumevalne zmožnosti. Učenci jo začnejo sistematično razvijati z začetkom šole. Do konca prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja naj bi usvojili enajst operativnih ciljev, vezanih na pravopisno zmožnost. Raziskav, ki bi preverjale, koliko so učenci usvojili pravopisno zmožnost, je premalo. Prispevek prikazuje stanje (ne)usvojenosti pravopisne zmožnosti v raziskavo vključenih tretješolcev, na podlagi katerega lahko (bodoči) učitelji še bolj načrtno obravnavajo posamezne pravopisne teme.

Biografija avtorja

  • Polonca Šek Mertük, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: polonca.sek@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.03.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Šek Mertük, P. (2017). (Ne)usvojeni cilji pravopisne zmožnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(1), 127-140. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/337

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)