Perfekcionizem

prednost ali ovira za učenca?

Avtorji

  • Eva Kranjec University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

perfekcionizem, modeli perfekcionizma, merjenje, učenci

Povzetek

Razprave o konstruktu perfekcionizma so neizogiben del tako družboslovnih kot humanističnih znanstvenih ved. Pogostnost perfekcionizma tako pri otrocih kot odraslih vodi raziskovalce k podrobnemu preučevanju specifičnih dimenzij perfekcionizma in načinov manifestiranja. Slednje dodaja pomembno vrednost pri obravnavah perfekcionizma na različnih področjih posameznikovega življenja. V prispevku predstavljamo pregled teoretičnih pojmovanj perfekcionizma, njegov razvoj in merske instrumente za ocenjevanje konstrukta perfekcionizma. Glavni namen prispevka je predstavitev znanstvenih spoznanj o perfekcionizmu pri otrocih in mladostnikih znotraj šolskega konteksta, pri čemer povzemamo različne implikacije za delo z učenci z visoko stopnjo perfekcionizma.

Biografija avtorja

  • Eva Kranjec, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: eva.kranjec@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.03.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Kranjec, E. (2017). Perfekcionizem: prednost ali ovira za učenca?. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(1), 39-56. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/331

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)