Raba samostalnika pri gluhih učencih in učencih s polževim vsadkom

Avtorji

  • Bojana Globačnik University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

gluhi učenci, učenci s polževim vsadkom, raba samostalnikav ednini in množini

Povzetek

Polževi vsadki prinašajo korenite spremembe v rehabilitaciji in izobraževanju gluhih oseb, posebej otrok. Zgodnje operacije otrok pri starših upravičeno vzbujajo upanje, da bo njihov otrok po uspešni operaciji in slušno-govorni rehabilitaciji že do vstopa v šolo nadomestil primanjkljaj na govorno-jezikovnem področju. V članku je analizirana raba samostalnika v stavkih pri skupini gluhih učencev in skupini učencev s polževim vsadkom. Obe skupini učencev sta bili v rabi samostalnika dokaj izenačeni. Znotraj starostnih skupin so najboljše rezultate dosegli učenci s polževimi vsadki v drugi starostni skupini (10-12 let). Gluhi učenci brez polževih vsadkov v tretji starostni skupini (12-16 let) so imeli boljši rezultat pri nalogah ostalih sklonov ednine in imenovalnika množine kot učenci s polževim vsadkom. Raziskava kaže na zahteven in postopen proces usvajanja gramatike pri gluhih učencih.

Biografija avtorja

  • Bojana Globačnik, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: bojana.globacnik1@gmail.com.

Prenosi

Objavljeno

01.03.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Globačnik, B. (2017). Raba samostalnika pri gluhih učencih in učencih s polževim vsadkom. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(1), 31-38. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/330