Opinion of Croatian Teacher Education Students Regarding the Quality of the Visual Arts Teaching Didactics Course

Avtorji

  • Marijana Županić Benić University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Department of Teacher Education Studies , Univerza v Zagrebu, Pedagoška fakulteta, Oddelek za izobraževanje učiteljev Zagreb

Ključne besede:

kakovost predmeta, zadovoljstvo študentov, mnenje študentov, specialna didaktika, didaktika poučevanja likovne umetnosti

Povzetek

Mnenje študentov pedagoških fakultet o kakovosti predmeta didaktika likovne umetnosti. Namen raziskave je bil oceniti zadovoljstvo študentov s predmetom metodika likovne umetnosti, ki ga poučujemo na hrvaških pedagoških fakultetah, in opredeliti področja, pomembna za izboljšanje. Kvalitativne odgovore (odprtega tipa) študentov smo pregledali in vsakega uvrstili v eno od naslednjih kategorij: izvedba poučevanja, študentove pedagoške izkušnje, vrednotenje in ocenjevanje, organizacija predmeta, dostopnost učnih gradiv in sredstev ter študentove kompetence poučevanja. Rezultati kažejo, da so študenti najbolj zadovoljni z izvedbo poučevanja, najmanj pa z organizacijo predmeta. Največ predlogov za izboljšanje imajo prav glede organizacije predmeta.

Biografija avtorja

  • Marijana Županić Benić, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Department of Teacher Education Studies, Univerza v Zagrebu, Pedagoška fakulteta, Oddelek za izobraževanje učiteljev Zagreb

    Zagreb, Hrvaška. E-pošta: marijana.zbenic@ufzg.hr.

Objavljeno

01.09.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Županić Benić, M. (2017). Opinion of Croatian Teacher Education Students Regarding the Quality of the Visual Arts Teaching Didactics Course. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 313-326. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/327

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)