Was wir von den Schülern lernen könnten

Avtorji

  • Franziska Pirstinger Kirchliche Pädagogische Hochschule Graz , Private University College of Teacher Education Graz , Pedagoško krščanska univerza Gradec

Ključne besede:

likovna umetnost s perspektiv učencev, osebnostna struktura učitelja, zaviralni dejavniki ustvarjalnosti, likovna ustvarjalnost, ustvarjalnost

Povzetek

Kaj se lahko naučimo od učencev. Informacije o priljubljenosti predmeta umetnostna vzgoja smo pridobili s 300 osebnimi intervjuji z učenci vseh vrst šol. Študija je pokazala, da imajo umetniški predmeti velik, vseživljenjsko trajajoč vpliv. Redko kdo reagira brez čustev, ko je nagovorjen o umetnostnih predmetih. Več kot 95% osnovnošolskih otrok je izrazilo navdušenje nad umetnostno vzgojo. Pri učencih ima osrednjo vlogo kompenzacijski vidik predmeta. Kljub temu pa ostaja osebnost umetnostnega pedagoga ključni dejavnik. Učenci hitro prepoznajo ali so učitelji zagreti za predmet. Pomanjkanje pogovora o interesih in likovnih delih učencev blokirajo motivacijo. Učenci zelo zgodaj dobijo občutek, da niso nadarjen in zato končajo z likovnimi aktivnostmi.

Biografija avtorja

  • Franziska Pirstinger, Kirchliche Pädagogische Hochschule Graz, Private University College of Teacher Education Graz, Pedagoško krščanska univerza Gradec

    Gradec, Avstrija. E-pošta: franziska.pirstinger@kphgraz.at.

Objavljeno

01.09.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Pirstinger, F. (2017). Was wir von den Schülern lernen könnten . Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 235-250. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/320