The Influence of Non-Formal Artistic and Creative Activities in Multicultural Educational Contexts

Avtorji

  • Fernando Pérez-Martin University of Granada, Faculty of Education Sciences , Univerza v Granadi, Fakulteta za pedagoške znanosti

Ključne besede:

neformalna umetnost, glasbena vzgoja, študija primera, ustvarjalne dejavnosti, vzgojno-izobraževalna okolja

Povzetek

Vplivi neformalnih umetniških in ustvarjalnih dejavnosti v večkulturnih vzgojno-izobraževalnih okoljih. Vplivi neformalnih umetniških in ustvarjalnih dejavnosti v večkulturnih vzgojno-izobraževalnih okoljih. Naše šole iz leta v leto postajo vse bolj večkulturne. Nič nenavadno ni več, če imamo v razredu učence iz več kot ducata narodnosti z različnimi porekli, prepričanji in načini videnja sveta. Ta članek je povabilo k razmisleku o vlogi, ki jo imajo lahko neformalne umetniške in ustvarjalne dejavnosti v večkulturnih vzgojno-izobraževalnih okoljih. V ta namen predstavljamo izvleček iz študije primera izvedene v eni najbolj večkulturnih šol v Kanadi, ki kot primer prikazuje nekatere od tam razvitih dejavnosti in analizira pozitivne vplive le-teh v njihovi vzgojno-izobraževalni skupnosti.

Biografija avtorja

  • Fernando Pérez-Martin, University of Granada, Faculty of Education Sciences, Univerza v Granadi, Fakulteta za pedagoške znanosti

    Granada, Španija. E-pošta: fernandoperez@ugr.es.

Objavljeno

01.09.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Pérez-Martin, F. (2017). The Influence of Non-Formal Artistic and Creative Activities in Multicultural Educational Contexts. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 221-234. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/318