Spremljanje razvoja likovne apreciacije pri pouku grafičnega oblikovanja

Avtorji

  • Martina Kač Nemanič University of Primorska, Faculty of Design , Univerza na Primorskem, Fakulteta za dizajn

Ključne besede:

grafično oblikovanje, srednja šola, sklop didaktičnih odločitev, likovna apreciacija, razvoj

Povzetek

Sodobno izobraževanje omogoča razvijanje ustvarjalnega izražanja dijakov, vloga in pomen inovativnih didaktičnih pristopov na razvoj apreciacije kot enakovrednega sestavnega dela umetniških dejavnosti pa pri pouku grafičnega oblikovanja v srednji šoli nista raziskana. V prispevku predstavljamo rezultate raziskave, v kateri nas je zanimal vpliv inovativnega didaktičnega pristopa z vidika razvoja likovnoapreciativnih zmožnosti. Razlike smo spremljali med dijaki 3. letnikov (starost 17–18 let) v slovenskih srednjih šolah. Ugotovili smo statistično pomembne razlike na ravni likovnoapreciativnega razvoja s prednostjo eksperimentalne skupine. Pozitiven učinek inovativnega pristopa na razvoj apreciacije kaže, da je mogoče tudi z manjšimi metodičnimi spremembami bistveno izboljšati razvoj apreciacije pri srednješolcih.

Biografija avtorja

  • Martina Kač Nemanič, University of Primorska, Faculty of Design, Univerza na Primorskem, Fakulteta za dizajn

    Koper, Slovenija. E-pošta: martina.kac.nemanic@gmail.com.

Prenosi

Objavljeno

01.09.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Kač Nemanič, M. (2017). Spremljanje razvoja likovne apreciacije pri pouku grafičnega oblikovanja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 205-219. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/317

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)