Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
Ključne besede:
likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces likovne umetnosti, osnovna šola, medpredmetno povezovanjePovzetek
S kvalitativno analizo vseh učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda osnovne šole v Sloveniji smo želeli ugotoviti, kako so v učne načrte vključena priporočila za medpredmetno povezovanje. Razvrstili smo jih v tri kategorije: navedbe predmetov, implicitne navedbe in eksplicitne navedbe. Rezultati kažejo, da nekaterih pojmov, ki so predvideni pri posameznem predmetu za povezovanje z likovno umetnostjo v nekem
razredu oz. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v učnem načrtu likovne umetnosti ni zaslediti.
Prenosi
Objavljeno
01.09.2017
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2017 Revija za elementarno izobraževanje

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Birsa, E. (2017). Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 163-180. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/314